Darmowa dostawa od 150,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty

Jeśli zdarzy się, że zamówiony produkt Ci nie odpowiada, w sklepie buff.pl masz możliwość dokonania zwrotu w ciągu 100 dni od daty odbioru przesyłki. Zwracany produkt nie powinien być uszkodzony, zabrudzony, wyprany, zmodyfikowany ani noszony. Produkt powinien posiadać wszystkie metki i etykiety. Dla zarejestrowanych użytkowników możliwe są bezpłatne zwroty. Jeśli nie założyłeś konta przed dokonaniem zakupu, możesz dokonać zwrotu w ciągu 100 dni na własny koszt.
Jeśli nastąpiła pomyłka i otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś lub uszkodzony, najlepiej skontaktuj się z nami, aby ustalić najwygodniejszy dla Ciebie sposób zwrotu.
tel. 666 026 641 (pn-pt w godzinach 8-16)
lub napisz na sklep@malavi.pl

Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości zwrotu filtrów oraz maseczek BUFF® FILTER MASK.

  • Zwrot dla niezarejestrowanych użytkowników
  • Zwrot samodzielny na własny koszt.

    Aby samodzielnie zwrócić towar, odeślij go na adres:
    PRO-LOGIS Sp. z o.o. Sp. k.
    Hillwood Warszawa Targówek
    03-888 Warszawa
    Ul. Piotra Bardowskiego 10/8

    Poprosimy o dołączenie do paczki formularza odstąpienia od umowy. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania pliku, prosimy o napisanie formularza odręcznie.
    Formularz odstąpienia od umowy - format .doc
    Formularz odstąpienia od umowy - format .pdf

    Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni (zazwyczaj jednak trwa to krócej).
    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.
  • Zwrot dla zarejestrowanych użytkowników
  • Jak dokonać bezpłatnego zwrotu?

    1. Zaloguj się na swoje konto.

    2. Z dostępnych opcji należy kliknąć: DODAJ ZWROT.


    3. Jeśli na koncie masz więcej niż jedno zamówienie, wybierz do którego z nich chcesz dokonać zwrot.


    4. Wybierz towary, które chciałbyś zwrócić. Zaznacz wszystkie, jeśli chcesz dokonać zwrotu całości zamówienia.


    5. Następnie wybierz: Skorzystam z przesyłki zwrotnej oferowanej przez sklep – InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty.


    Gabaryty paczek zwracanych poprzez Paczkomaty In Post:
    A 8x38x64cm
    B: 19x38x64cm
    C: 41x38x64cm
    Wymiary paczki przesyłanej poprzez Pocztę Polską nie mogą przekroczyć 60x50x65cm (30 kg).

    6. Następnie należy wybrać formę zwrotu należności:


    7. W kolejnym kroku prosimy o potwierdzenie wprowadzonych informacji


    8. Po dodaniu zgłoszenia zwrotu należy kliknąć w guzik WYDRUKUJ ZGŁOSZENIE ZWROTU. Przycisk przeniesie Cię do dokumentu pdf potwierdzającego zwrot oraz etykiety, którą należy umieścić na paczce.


    9. Zostanie wygenerowana etykieta, którą należy nakleić na paczce.
    Prosimy pamiętać o dołączeniu do przesyłki danych, które pozwolą nam zidentyfikować Państwa zamówienie (formularz odstąpienia, kartka z informacjami o nadawcy/zamówieniu). Dziękujemy!

    10. Aby nadać paczkę należy podejść do dowolnego paczkomatu. W urządzeniu wybrać opcję „Nadaj paczkę” i wybrać opcję "Mam paczkę z etykietą", a następnie zeskanować kod kreskowy znajdujący się na etykiecie. Otworzy się skrytka, w której należy umieścić przygotowaną paczkę.

Wymiany

Wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu produktu i złożenia nowego zamówienia, na przykład w innym rozmiarze lub kolorze. Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej. Następnie złóż nowe zamówienie. Pamiętaj, aby je opłacić. Należność za produkty, które do nas odesłałeś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu doręczenia przesyłki do magazynu.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 2501 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-02-04
Sprawnie ! Towar zgodny z zamówieniem.
2024-02-04
Rewelacja! Polecam!
pixel