Koszty wysyłki
- Firma kurierska InPost
powyżej 150 zł - gratis
poniżej 150 zł - 10 zł przedpłata, 14 zł pobranie - Paczkomaty InPost
powyżej 150 zł - gratis
poniżej 150 zł - 8,99 zł przedpłata, 9,99 zł pobranie
DOSTAWA
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
Dostawa zamówionych Towarów odbywa się poprzez odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy, przesyłką kurierską InPost lub poprzez system skrytek Paczkomaty InPost.
Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
a.) firmy kurierskiej InPost - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze
b.) systemu skrytek pocztowych Paczkomaty InPost - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 2 dni robocze liczone od momentu potwierdzenia zamówienia. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.
Sprawdzenie stanu przesyłki i określenie stopnia naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera, w tym sporządzenie protokołu szkody, ułatwi Sklepowi rozpatrzenie reklamacji.
ADRES DOSTAWY
Adres dostawy to miejsce, pod które zostanie doręczona przesyłka na podstawie danych podanych przez Klienta w momencie składania zamówienia. Uwaga: Zachęcamy, by w adresie dostawy podawać miejsce, pod którym osoba, która ma odebrać przesyłkę przebywa w ciągu dnia, w godzinach 8.00 - 16.00.
Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać inny adres, pod którym w podanych godzinach możliwy będzie odbiór przesyłki (np. adres miejsca pracy).
Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem. Kurier podejmuje dwukrotnie próbę dostarczenia przesyłki. Pozostaje ona w magazynie odpowiedniego oddziału 8 dni roboczych, po czym jest zwracana na adres sklepu.
Jeśli przesyłka wysłana poprzez firmę spedycyjną nie dotarła w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu maila systemowego o nadaniu przesyłki prosimy o kontakt ze sklepem.
Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną.
ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie za pobraniem, płatne przy odbiorze jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia (drogą telefoniczną lub mailową).
Zamówienie za przedpłatą, płatne przelewem bankowym lub poprzez operatora szybkich płatności Dotpay.pl czy Płatności IAI S.A. jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym sklepu.
PRZESYŁKA
Towar jest odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki.
Status przesyłki wysłanej poprzez firmę InPost można śledzić klikając w link: InPost śledzenie przesyłek
podając numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o jej nadaniu.
Status przesyłki wysłanej poprzez firmę Paczkomaty InPost można śledzić pod adresem InPost śledzienie przesyłek podając numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o jej nadaniu.
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy wysyłki zamówienia za pobraniem do osoby, która nie odebrała poprzedniej przesyłki pobraniowej.
Wysyłka realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.