Zwroty i reklamacje

Jeśli czasem zdarzy się, że wysłany przez nas produkt Ci nie odpowiada w buff.pl masz możliwość dokonania zwrotu w ciągu 30 dni od daty odbioru przesyłki nie podając przyczyny.

Jeśli nastąpi pomyłka i otrzymasz produkt inny niż zamawiałeś również możesz dokonać zwrotu bądź skontaktować się z nami i razem ustalimy najlepsze wyjście z tej sytuacji.

W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru najlepiej skontaktuj się z nami aby ustalić możliwość zwrotu do naszej firmy na adres: 

Malavi
Al. Prymasa Tysiąclecia 46 lok. 331
01-242 Warszawa

 

Jak dokonać zwrotu?


ZWROT STANDARDOWY

1. Wyślij do nas w ciągu 14 dni drogą mailową formularz odstąpienia od umowy

DOC

PDF

a następnie w ciągu kolejnych 30 dni odeślij do nas zakupiony towar. Możesz też od razu w czasie 30 dni wysłać zwracane produkty na adres:

PRO-LOGIS s.c.

MALAVI

ul. Modlińska 6
03-216 Warszawa

2. Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu maksymalnie 14 dni (zazwyczaj jednak trwa to krócej).


DARMOWY ZWROT POCZTĄ POLSKĄ

Darmowy zwrot Pocztą Polską przysługuje tylko zarejestrowanym użytkownikom sklepu, którzy założyli konto w sklepie podczas składania zamówienia. Aby skorzystać z darmowego zwrotu, należy zalogować się na swoje konto w sklepie:
- wejść na „Twoje konto”
- w sekcji Zwroty towarów kliknąć „Dodaj zwrot”
- w kroku 4 należy wybrać „Skorzystam z przesyłek sklepu”
- wydrukuj i podpisz dokument zwrotu; dołącz do paczki. Wymiary paczki nie mogą przekroczyć 60x50x65cm (30kg). Nadaj paczkę bezpłatnie w wybranej przez Ciebie placówce Poczty Polskiej.

Pamiętaj:
- Zwracany towar nie może być w żaden sposób uszkodzony, lub nosić śladów użytkowania.
- Do przesyłki dołącz dowód zakupu lub jego kopię.
- Zapakuj dobrze przesyłkę, aby nie uszkodziła się w trakcie transportu.
- Sklep nie ponosi i nie zwraca kosztów odesłania zakupionych produktów za wyjątkiem skorzystania z darmowych zwrotów Poczty Polskiej

 

Uprawnienie do odstąpienia od umowy

    • Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta – prawo do odstąpienia na piśmie od umowy. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Malavi sp. z o.o. sp.k., Al. Prymasa Tysiąclecia 46/331, 01-242 Warszawa, tel. +48 22 836 02 31, e-mail: sklep@malavi.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    • Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

    • Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

    • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

      PRO-LOGIS s.c.   Malavi
      ul. Modlińska 6  03-216 Warszawa

  Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.



  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu za wyjątkiem skorzystania z darmowych zwrotów Poczty Polskiej.

 

 Jeśli chcesz złożyć reklamację skorzystaj z formularza reklamacyjnego.

WORD. doc

PDF. doc

możesz wysłać do nas e-mailem na adres: sklep@malavi.pl bądź dołączyć do paczki i przesłać na adres:

 Malavi

 Al. Prymasa Tysiąclecia 46 lok. 331

 01-242 Warszawa

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel