Zwroty i reklamacje

Jeśli czasem zdarzy się, że wysłany przez nas produkt Ci nie odpowiada w buff.pl masz możliwość dokonania bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni od daty odbioru przesyłki. Bezpłatne zwroty możliwe są dla zarejestrowanych użytkowników dlatego załóż konto przed dokonaniem zakupu.

Jeśli nie założyłeś konta przed dokonaniem zakupu możesz dokonać zwrotu w ciągu 30 dni na własny koszt.

 

Jeśli nastąpi pomyłka i otrzymasz produkt inny niż zamawiałeś lub uszkodzony najlepiej skontaktuj się z nami aby ustalić najwygodniejszy dla Ciebie sposób zwrotu i razem ustalimy najlepsze wyjście z tej sytuacji.

Tel. 666 026 641    pn-pt w godzinach 8-16

 

lub napisz na adres sklep@malavi.pl

 

Jak dokonać bezpłatny zwrot ?

Dokonaj Zwrotu

 

 

Zaloguj się na swoje konto. 

Następnie ukaże się widok dostępnych opcji i w lewym dolnym rogu należy kliknąć  Zwrot Towarów

Dodaj zwrot

Jeśli na koncie masz więcej niż jedno zamówienie wybierz do którego z nich chcesz dokonać zwrot.

Wybierz towary, które chciałbyś zwrócić. Zaznacz wszystkie, jeśli chcesz dokonać zwrotu całości zamówienia.

Wybierz: Bezpłatny zwrot przez Paczkomaty In Post

Sposób zwrotu towaru

 

Gabaryty paczek zwracanych poprzez Paczkomaty In Post:

A 8x38x64cm

B: 19x38x64cm

C: 41x38x64cm

Wymiary paczki przesyłanej poprzez Pocztę Polską nie mogą przekroczyć 60x50x65cm (30kg).

 

Po dodaniu zwrotu należy kliknąć w guzik WYDRUKUJ POTWIERDZENIE ZWROTU który przeniesie do dokumentu pdf potwierdzającego zwrot oraz etykiety, którą należy umieścić na paczce.

Potwierdzenie zwrotu

 

Zostanie wygenerowana poniższa etykieta, którą należy umieścić na paczce.

 

 

 

Aby samodzielnie zwrócić towar nie musisz korzystać z możliwości zwrotu poprzez nasz system. Wystarczy że odeślesz towar na adres: 


Zwrot samodzielny na własny koszt.

 

PRO-LOGIS s.c.

MALAVI

ul. Modlińska 6
03-216 Warszawa

 

Możesz drogą mailową na adres sklep@malavi.pl wysłać formularz odstąpienia od umowy lub w włożyć go do paczki

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DOC

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PDF

2. Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu maksymalnie 14 dni (zazwyczaj jednak trwa to krócej).

 

Uprawnienie do odstąpienia od umowy

    • Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta – prawo do odstąpienia na piśmie od umowy. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Malavi sp. z o.o. sp.k., Al. Prymasa Tysiąclecia 46/324, 01-242 Warszawa, tel. +48 22 836 02 31, e-mail: sklep@malavi.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    • Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

    • Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

    • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

      PRO-LOGIS s.c.   
      Malavi
      ul. Modlińska 6  03-216 Warszawa

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.



  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu za wyjątkiem skorzystania z darmowych zwrotów oferowanych przez sklep ( zwrot przez Paczkomaty In Post)

 

 Jeśli chcesz złożyć reklamację skorzystaj z formularza reklamacyjnego.

FORMULARZ REKLAMACYJNY WORD. doc

FORMULARZ REKLAMACYJNY PDF. doc

możesz wysłać do nas e-mailem na adres: sklep@malavi.pl bądź dołączyć do paczki i przesłać na adres:

 Malavi

 Al. Prymasa Tysiąclecia 46 lok. 324

 01-242 Warszawa

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel